MOI

keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Oon Milja, jyväskyläläinen taidehistorian opiskelija. Kuten pääaineestani voisi päätellä, olen aikalailla visualisti. Rakastan siis kaikkea, mikä näyttää silmään hyvältä, etenkin moderni on mun mieleen! Visuaalisuus voisi olla tämän blogin pääteema, luultavasti suurin osa postauksista tulee käsittelemään estetiikkaa jostain näkökulmasta katsottuna.

Teen todella paljon asioita ja esineitä itse, monia kivoja juttuja kun ei saa kaupasta (tai sitten ne ovat opiskelijabudjetille liikaa), joten olen tyytynyt itsetehtyyn. Viimeisen vuoden aikana oon tehnyt kaikkea joulukoristeista sohvanpäälliseen aina otsatukkaklipsiin saakka. Perfektionismilla ei ole tämän haahuilun kanssa mitään tekemistä, se luultavasti jarruttaisi mun intuitiota soveltaa. :D Näitä mielenkiintoisia viritelmiä tulen luultavasti sitten esittelemään jatkossa.

Ja mitä muuhun visuaalisuuteen tulee, myös kosmetiikka ja sistustaminen ovat lähellä sydäntäni. Käy tsekkaamassa mun Pinterest, jos tyylini kiinnostaa!

Koko opiskeluaikani, eli noin kolmen vuoden ajan, olen ollut aikeissa aloittaa blogin kirjoittamisen. Toisinaan olen luonut blogin, julkaissut tekstiä ja samantien poistanut sen. Miksi? Koska joka kerta olen tullut siihen päätelmään, että bloggaus on kohta vanhanaikaista eikä siihen ole järkeä panostaa etenkään näin jälkijunassa.

Toisaalta mitä sitten, vaikka näin olisikin? Olen tämän kolmen vuoden aikana kehittynyt kohtuulliseksi kirjoittajaksi, eikä minulla olisi ollutkaan annettavaa blogille aiemmin. 

Syteen tai saveen, aikani on koittanut.

Milja ja Muoviruusut 2014-2015 / Design: Milja .