KEVÄT SAAPUU OLOHUONEESEEN

maanantai 9. maaliskuuta 2015

Jee, ensimmäistä kertaa blogihistoriani aikana pääsen kuvaamaan hyvässä luonnonvalossa meidän olohuonetta. Toivottavasti talvi olisi viimein takanapäin ja aurinkoisia päiviä olisi luvassa lisää.

Olohuoneeseen on tehty jälleen pieniä muutoksia. Anttilasta löytyi Annon kolmiokuvioinen matto hyvällä alennuksella: kun maton alkuperäinen hinta oli 150 euroa tarvitsi siitä pulittaa vain 35 euroa. Sopii ihan hyvin olkkariin, vai mitä? Raitamatto siirtyi makuuhuoneeseen. Samalla reissulla mukaan tarttui tuo harmaa vaasi, joka miellyttää mun silmää origamimaisella muotoilullaan.









Poikakaverin tekeleet: puujakkara, sohvapöytä, tv-taso. 

Omat tuunailut: kirjainvalaisin,  oikeanpuoleisen sohvan päällystäminen, tyynyliinojen ompelu Ikean kankaista.


Mustavalkoisuus on tosi jees, mutta viime aikoina on tehnyt mieli pehmentää sitä erilaisilla harmaansävyillä sekä puukuosilla. Poikakaverini teki tuon puujakkaran yläkoulussa. Se haluaisi jo luopua siitä, mutta minä en, sillä jakkara sopii mielestäni hyvin yhteen verhokiskot peittävään puukappaleen kanssa ja on muutenkin kaikinpuolin hirmu söpö.

Olen selaillut viimeaikoina eri sisustusverkkokauppojen sivuja. Oon vaan sen verran malttamaton, että haluaisin tuotteet heti osaksi sisustusta, enkä millään jaksaisi odottaa postitusta. Elloksen sivuilta olen katsellut erityisesti näitä kynttilätelineitä, jotka sopisivat mielestäni hyvin olkkarin pöydälle. Vuoden loppuun saakka voimassaolevalla Elloksen alennuskoodilla* saa muuten ostoskorin kalleimmasta tuotteesta -30%. Kynttilätelineiden hinnaksi ei siis jäisi paljoa.




Kevättä kohti tekee mieli myös vaihtaa mustat verhot valkoisiin. Mulla olisikin nyt hakusessa paksut valkoiset puuvillaverhot, jotka tarpeen tullen voisi vetää ikkunoiden eteen suojaamaan näkyvyyttä. Edullisia ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan! :)


*Blogiyhteistyö

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Milja ja Muoviruusut 2014-2015 / Design: Milja .